2022.05.1.4 Vplyv udržateľnosti na značku Vášho zamestnávateľa
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert.
Čím lepšie poznáte povesť Vašej organizácie, tým ľahšie bude prilákať tých správnych ľudí a prinútiť ich, aby sa držali.
Index značky zamestnávateľa meria, čo súčasných a budúcich zamestnancov zaujíma a aká je pravdepodobnosť, že o tom niečo povedia.
Táto metodika sa používa aj na výskum trendov v označovaní zamestnávateľov a priťahovaní talentov, ktoré môžu mať dôsledky pre budúcnosť odvetvia. Predtým sa firmy viac zaoberali úlohou diverzity a inklúzie a stavom inovácií a technológií a ako sa počas pandémie zmenili hodnoty zamestnávateľskej značky.
V našej najnovšej štúdii sa zaoberáme tým, ako princípy životného prostredia, sociálnych vecí a riadenia (ESG) ovplyvňujú značku zamestnávateľa, a prečo sú dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, najmä keď sa začíname zotavovať z…