2022.10.1.3 Zručnosti komunikácie s ľuďmi a zákazníkmi
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert.
Zručnosti zamerané na prácu s ľuďmi sú zručnosti, vďaka ktorým bude vaša interakcia s ľuďmi produktívnejšia a príjemnejšia. Situácie, ako napríklad uvoľnený rozhovor, vyjadrenie pocitov alebo vyriešenie hádky, to všetko si vyžaduje tieto zručnosti.
Silné schopnosti práce s ľuďmi vám umožňujú nadviazať zdravé kontakty s ľuďmi tým, že lepšie pochopíte ich pocity a potreby a budete efektívne prezentovať svoje nápady a argumenty. Na pracovisku z vás urobia lepšieho kolegu, tímového pracovníka a motivátora.
Zručnosti zamerané na zákazníka sú súčasťou zručností práce s ľuďmi. Pomôžu vám pochopiť potreby zákazníkov a vyriešiť ich problémy.
Zamestnanci pracujúci v zákazníckych službách sú tvárou každej spoločnosti. Podniky si vážia zamestnancov, ktorí môžu poskytovať kvalitný servis zákazníkom,…