2024.01.1.4 Sociálne siete ako nástroj náboru zamestnancov
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert
Sociálne siete sa stali neodmysliteľným prvkom nielen v našom osobnom živote, ale aj v oblasti profesionálneho náboru. Súčasné organizácie využívajú tieto platformy nielen na marketing a komunikáciu, ale aj na efektívny nábor nových zamestnancov. Tento spôsob náboru prináša so sebou rôzne trendy a výzvy, ktoré ovplyvňujú spôsob, akým firmy oslovujú a lákajú nových členov tímu.
Trendy:
Personalizovaný prístup: Sociálne siete umožňujú firmám personalizovať svoj prístup k potenciálnym kandidátom. Cielené reklamy, prispôsobené obsahy a priama interakcia pomáhajú budovať osobné vzťahy s potenciálnymi zamestnancami.
Platformy ako zdroj talentu: LinkedIn, Twitter a Facebook nie sú len miestom na sociálnu interakciu, ale aj dôležitým zdrojom na identifikáciu a oslovenie kvalifikovaných…