dnes je 11.12.2024

Input:

Riadenie a organizovanie práce v remote aj v hybridnom režime

4.12.2024, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2024.12.1.4 Riadenie a organizovanie práce v remote aj v hybridnom režime

Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert

Úvod

V súčasnom dynamickom pracovnom prostredí sa koncepty remote (práca na diaľku) a hybridného režimu stali bežnou súčasťou mnohých firiem a organizácií. Tento prechod na flexibilné formy práce bol do veľkej miery urýchlený pandémiou COVID-19, no aj po jej ústupe si tieto modely zachovali svoju atraktivitu a efektívnosť. Manažéri, zamestnávatelia a pracovníci sa museli prispôsobiť novým výzvam spojeným s organizovaním práce na diaľku, pričom kľúčovými témami sa stali efektívna komunikácia, riadenie tímov, motivácia zamestnancov a udržiavanie firemnej kultúry.

Tento text sa zameriava na riadenie a organizovanie práce v remote a hybridnom režime, pričom popisuje výhody, výzvy a stratégie, ktoré pomáhajú manažérom úspešne viesť tímy v týchto modeloch.