dnes je 27.12.2024

Input:

HR marketing a employer branding

3.12.2024, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2024.12.1.2 HR marketing a employer branding

Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert

Personálny marketing a budovanie značky zamestnávateľa

HR marketing a employer branding sú dve kľúčové oblasti, ktoré dnes zohrávajú dôležitú úlohu v riadení ľudských zdrojov a celkovej stratégii spoločnosti. V súčasnej dobe, keď je boj o talentovaných pracovníkov na trhu práce čoraz intenzívnejší, sa spoločnosti snažia prilákať nielen svojich zákazníkov, ale aj potenciálnych zamestnancov. Cieľom je nielen prilákať najlepších ľudí, ale aj udržať si ich, motivovať ich a vytvoriť príjemné pracovné prostredie, ktoré podporuje ich osobný a profesionálny rozvoj.

Personálny marketing je forma marketingu zameraná na budovanie povedomia o spoločnosti ako atraktívnom zamestnávateľovi. Využíva rôzne marketingové nástroje a techniky, ktoré pomáhajú spoločnosti osloviť potenciálnych zamestnancov, ako aj súčasných