2023.12.1.1 Firemná kultúra a jej vplyv na stabilitu zamestnancov
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert
Firemná kultúra je jedným z najdôležitejších faktorov v každej organizácii. Predstavuje hodnoty, presvedčenia, normy a postupy, ktoré sú spoločné pre všetkých zamestnancov a vytvárajú základ pre to, ako sa organizácia správa voči svojim zamestnancom a voči okoliu. Tento článok sa zameria na význam firemnej kultúry a jej vplyv na stabilitu zamestnancov v organizácii.
Firemná kultúra – Definícia a dôležitosť
Firemná kultúra je komplexným pojmom, ktorý zahŕňa viacero aspektov. Je to spôsob, akým organizácia definuje svoje hodnoty, stanovuje normy správania, rieši konflikty a komunikuje so svojimi zamestnancami. Firemná kultúra je niečo, čo preniká všetkými vrstvami organizácie a ovplyvňuje, ako zamestnanci vnímajú svoju prácu a svojich kolegov.
Dôležitosť firemnej kultúry…