2023.07.1.2 Employer Branding – alebo ako vybudovať profil firmy
Mgr. Dominika Kollárová Vargová
Každý z nás už bol v pozícii záujemcu o prácu a ak sme mali o ponuku seriózny záujem, určite sme v rámci prípravy na pohovor hľadali aj čo – to o firme, kam sme mali namierené. Či už sme sondovali na internete alebo vo svojom okolí a pýtali sa svojich blízkych, ktorí tam pracujú alebo v minulosti pracovali, bolo pre nás dôležité zistiť čo najviac. A určite vás nezaujímali len informácie o plate a pracovnej dobe. Určite v nás väčšiu váhu zanechali informácie o firemnej kultúre, spokojnosti zamestnancov, možnostiach ďalšieho rozvoja či vízia spoločnosti do budúcna. A práve všetky tieto aspekty sú veľmi dôležité pri budovaní takzvaného Employer Brandingu. Ale poďme na to postupne.
Aj keď sa môže zdať, že ide o pomerne nový pojem, opak je pravdou a spoločnosti si svoj profil…