dnes je 21.11.2024

Input:

Ako preniknúť do podvedomia Vašich kandidátov

7.1.2021, , Zdroj: Verlag Dashöfer

2021.01.1.2 Ako preniknúť do podvedomia Vašich kandidátov

Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert

Noví zamestnanci sú ako jablkami iného stromu: manažéri ich ešte nepoznajú, a tak sa budovanie efektívneho systému komunikácie a motivácie na pracovisku stáva výzvou náročnou na zdroje a čas.

Okrem toho sa môže stať, že váš nový zamestnanec nepodporuje poslanie, ciele, kultúru a názory vašej spoločnosti. Skrytím svojich skutočných úmyslov a motivácií pre prácu vo Vašej spoločnosti bude taký kandidát iba ťažko produkovať hodnotu pre Vašu firmu a bude Vás stáť čas a peniaze.

Ak sa chcete vyhnúť problému, pred prijatím do zamestnania nezabudnite pochopiť skutočné zámery potenciálnych zamestnancov.

Ako to urobiť?

DEFINUJTE ICH TYP MOTIVÁCIE

Motivácia je kombináciou „vnútorných a vonkajších faktorov, ktoré u ľudí stimulujú túžbu a energiu, aby sa neustále zaujímali o prácu, úlohu alebo