2021.01.1.2 Ako preniknúť do podvedomia Vašich kandidátov
Mgr. MSc. Soňa Štefková, PgCert
Noví zamestnanci sú ako jablkami iného stromu: manažéri ich ešte nepoznajú, a tak sa budovanie efektívneho systému komunikácie a motivácie na pracovisku stáva výzvou náročnou na zdroje a čas.
Okrem toho sa môže stať, že váš nový zamestnanec nepodporuje poslanie, ciele, kultúru a názory vašej spoločnosti. Skrytím svojich skutočných úmyslov a motivácií pre prácu vo Vašej spoločnosti bude taký kandidát iba ťažko produkovať hodnotu pre Vašu firmu a bude Vás stáť čas a peniaze.
Ak sa chcete vyhnúť problému, pred prijatím do zamestnania nezabudnite pochopiť skutočné zámery potenciálnych zamestnancov.
Ako to urobiť?
DEFINUJTE ICH TYP MOTIVÁCIE
Motivácia je kombináciou „vnútorných a vonkajších faktorov, ktoré u ľudí stimulujú túžbu a energiu, aby sa neustále zaujímali o prácu, úlohu alebo…